Cosul este gol
Informatii despre
returnari:
Returnarea produselor se
va face pe cheltuiala clientului, prin curier rapid, in termen de 14 zile de la data receptionarii
produselor. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost
livrat (ambalaj original, etichete si documente insotitoare). NU se accepta
returul produselor care prezinta agresiuni fizice, lovituri, zgarieturi,
ciobiri, fisurari, urme de folosire excesiva sau interventii neautorizate.
Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea
lor va duce automat la refuzarea returnarii lor.
Nu se accepta colete la retur cu plata ramburs.
Clientul poate solicita returnarea sumei de bani sau schimbarea cu un alt produs.
In cazul inlocuirii cu un alt produs, acesta va fi expediat in cel mai scurt timp posibil (in masura in care este disponibil in stoc).
Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea unui retur in cazul unor retururi repetate savarsite de client si in cazul in care produsele returnate nu indeplinesc conditiile de retur mentionate mai sus.
Cheltuielile de expeditie vor fi suportate conform Ordonantei 34/2014 "Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor".
Suma inapoiata clientului nu include costurile de transport sau de ramburs, ci doar valoarea de achizitie a produsului. Valoarea in bani returnata sau produsul inlocuit se refera strict la costul produselor, taxele de expeditie fiind excluse.
In conformitate cu articolul 14 (2) din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, cheltuielile de returnare a produselor vor fi suportate de Cumparator.
Prin exceptie, in cazurile de neconcordanta intre produsele livrate si Comanda, cheltuielile de returnare vor fi suportate de Buhoci Alina Paula II dupa ce, in prealabil, va fi efectuata o analiza.
Se poate solicita
returul comenzii si in cazul in care produsul ajunge in colet deteriorat. Nu ne putem asuma raspunderea pentru
serviciile postale sau de curierat, asa ca daca pachetele prezinta deteriorari
vizibile la livrare, va rugam sa refuzati receptia lor. In acest caz trebuie sa
se dovedeasca acest incident printr-o fotografie si sa se intocmeasca un proces
verbal cu reprezentantul firmei care livreaza, la momentul livrarii. Orice
reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
Rambursarea contravalorii produselor se va face in 14 zile de la data denuntarii contractului, prin transfer bancar in contul IBAN al clientului.
Va rugam sa ne
informati in scris daca doriti sa returnati vreun produs.
Email: contact@alinne.ro
Va stam la dispozitie pentru orice informatie si vom face tot posibilul pentru
ca dumneavoastra sa fiti multumiti de colaborarea cu noi. Va multumim pentru comanda!
Bijuterii Alinne
www.alinne.ro
Telefon: 0747689393
Email: contact@alinne.ro